2012. május 15., kedd

Kedd

Szombaton vegül nem mentem ki a tüzijatekra, ami utolag hibanak bizonyult, mert kepek alapjan gyönyörü volt:

Na mind1, ha minden igaz, csütörtökön is lesz egy az Alsternel, majd arra kimek. :D

Vasarnap reggel tusolni akartam menni. Eddig is lassan folyt le a viz a lefolyon, de akkor ugy nezett ki, h vegleg eldugult. Szal ott alltam, egy szal törülközöben, vizzes fejjel, bokaig erö vizben, es nem tudtam, h mi a francot kezdjek a helyzettel... Kimenni nem mertem, mert feltem, h valaki bemegy, es nem veszi eszre, h all a viz... Szal fogtam magam, meg egy kis lapatot, es a viz nagy reszet atlapatoltam a mosdokagyloba... Egyelöre ugy all a dolog, h 2 percig folyatott viz meg lefolyik, a többi mar nem. Szal rekord idöket erek er tisztalkodas teren. De azert majd szolok a föberlönek... Vagy a fianak...:P

Aztan csak összeszedtem magam, h kinezzek a kikötöbe, bar nem volt tul jo idö. Igazabol a sok emberen es sok hajon kivül mas latnivalo nem volt:


Mondjuk ezt azert kiprobaltam volna, ha nem 21 lennek...XD :

Ja, meg ilyet se nagyon lattam meg:

Estere viszont egesz jo idö lett, legalabbis annak latszott, szal elmentem a gyülibe 7re. Irtam Daninak, h nincs-e kedve jönni, de mint kiderült, akkor kapta meg a laptopjat, es total belefeledkezett, szal nem is hallotta, h hivtam...

Hetfön Borishoz kellett mennem. Szerencsere viszonylag jo idö volt, igy ki tudtunk menni a jatszoterre. De elötte meg kajalni kellett ugye vele. Ebedre sajtos kenyeret evett. En nem tudom, h egy atlagos 3 eves gyerek hogy eszik, de ez megallas nelkül pakolta a szajaba a kenyerkatonakat. Hogy ott aztan h s mint dolgozta fel öket, nem tom... Szal fogtam, odaadtam neki egyet, a többit meg elvettem elöle... Egy ideig ment a dolog, bar az elejen eleg tanacstalanul nezett, h ugyan mi a fenet kezdjen ezzel az egy kis darabbal... Aztan viszont felment benne a pumpa, vagy csak megunta a dolgot, a lenyeg, h lelökte az egesz tanyert a katonakkal. Na erre viszont bennem ment fel a pumpa, de annyira, h hirtelen azt se tudtam, hogyan büntessem. Szal kikaptam az ülökeböl, es ugy leültettem a földre, h szinte reccsent a feneke. Rakezdett az albögesre, amit aztan 1 perc mulva abba is hagyott. Na, mondanom sem kell, ott reszere veget ert az ebed...

Aztan 1 ora bilin üles utan vegre mehettünk setalni a jatszoterre:






















































(Durvabb, mint amilyennek latszik, föleg egy 3 evessel az öledben!!!) :

Illetve hazafele kacsakat etetni, ahol egyik-masik igencsak szemtelen szokott lenni:


























Este 6ig dolgoztam, aztan meg kimentem Danihoz a fizumert, majd haza. Elmosogattam, mert a mosdokagylobol mar szinte kifolyt a mosatlan..., aztan feküdtem.
Ejfelkor meg küldtem egy smst Huginak, aki szegeny meg ebren volt...:S

Am... Mostanaban egyre többször szeretnek mar hazamenni. Ez a ket honap mar inkabb hosszunak tünik, mint rövidnek... Persze, sok mindent akarnek meg csinalni, de... Mondjuk lehet, h csak az idö teszi. Mert most is kb 10 fok van es zuhog...:S
Ugy ennek mar egy kis apafele rantottat, anyafele akarmit...:D, hugifele muffint meg öcsifele tejberizst... Lassan mar a könyökömön jönnek ki a zacskos kajak...:S De ha minden igaz, hetvegen Dani egesz vegig Schwerinbe lesz, ha Orsinak nincs mas terve, majd beköltözünk a konyhajaba es alkotunk valami finomsagot. :D

2 megjegyzés:

  1. ha hazajössz, majd jól meglátogatlak, és összedobunk egy raffaellót :D csak hogy ne unatkozzál :D

    VálaszTörlés
  2. Jol van, en meg majd jol varni foglak. :D

    VálaszTörlés