2012. május 12., szombat

Betegen

Nem tom, mi a fene van, de egyre rosszabbul vagyok...:S Elöször meg csak köhögtem, aztan folyt/eldugult az orrom, most mar oda a szaglo es izlelö-erzekem, illetve a fülem is el van dugulva...:S Nem eppen javulo tendenciat mutatok. Raadasul a fejem is kezd fajni...:S
Ugy volt, h Orsi bent alszik nalam, es majd kinezünk együtt a Hafengeburtstagra, de megse jön, mert felek, h megfertözöm. Meg amugy is, igy is alig tudok elaludni, hatha meg a fel agyon kellene probalkozni...:S
Este sztem kimegyek, megnezem a tüzijatekot, de amugy egesz nap agyban leszek, filmet nezek, es probalok meggyogyulni...:S

3 megjegyzés:

  1. Nem tudom,ott milyen néven van,de ha tudsz, igyál Neocitránt esténként mindenképpen lefekvés előtt kicsivel. Plusz én orrsprét szoktam még napközben többször használni,és elalvás előtt is. Így át szoktam vészelni Pesten az ilyen betegségeket! És még azt szokták mondani,hogy ne hagyd magad belemerülni a betegségbe,hanem tudatosan is a gyógyulásra koncentrálj, sokszor agyban is dől el a betegség!:)
    Minél hamarabbi gyógyulást!

    VálaszTörlés
  2. neocitrán az jó, ha nincs más
    fokhagymás citromot egyél! kellemetlen az íze, de használ!

    VálaszTörlés
  3. Ittam mar Neocitrant, de nem sokat hasznalt...:S De azert igyekszem. :)

    VálaszTörlés