2012. május 18., péntek

Miert a negerek???

Na szoval... Majd a negerekre is visszaterek, de kezdjük az elejen. Hol is tartottam... Keddnel, ugye?

Szoval... Kedden szar idö volt, szal nem mentem Borissal sehova, otthon maradtunk. Az a legrosszabb, mert igy telik a leglassabban az idö...:S Igyekszem a bilinülessel huzni az idöt, de valamikor onnan is fel kell allni... De szerencsere Yamile hazajött mar fel 4 kor, szal mehettem. Elmentem Langenhornba vasarolni, vettem egy fekete terdig erö ruhat, mert akcios volt, meg mert tetszettem magamnak benne. :D De ha ilyen idö lesz egesz nyaron, ki se lesz veve a szekrenyböl...:S
Aztan meg bementem egy kicsit a könyvtarba is, majd 6 utan jöttem haza.

Szerdan nem mentem rögtön netezni, hanem Danival taliztam a Hbf-en reggel, h mobilnetet menjek vele venni, mert ugye a draga nemet nyelvtudas nelkül nem merte megkockaztatni egyedül. 9 utan taliztunk, es mivel a boltok csak 10kor nyitottak, beültünk egy plazaba. Nem tom... Neha mar az agyamra megy... Pedig nem valtozott semmi... Asszem.
Aztan 10kor bementünk az elsö boltba es megvette az elsö netet, amit ajanlottak. Ö aztan ment haza, en meg csak beszaladtam meg netezni a nagykönyvtarba, mig nem kellett mennem Borishoz.

Aznap sokaig voltam, fel 7ig. Es megintcsak otthon voltunk, mert hideg volt odakint. De valahogy nem farasztott most le annyira. Mire Yamile megjött, Borist mar lefektettem, söt mar el is aludt. Fura, h aznap szinte nem is latta az anyjat a gyerek... De hat ez nem az en dolgom.
Jöttem haza, es mivel nalam volt a laptop, es csütörtökön feiertag volt, bementem meg a müvhazba nalunk netezni. Fel 10ig voltam, aztan meg hazafele beszaladtam par dolgot venni a Pennybe, majd haza.

Es akkor itt osztanek meg valamit, amit paran mar tudnak, paran meg nem...
Ha emlekeztek meg ra, valamikor regen felregisztraltam egy nemet tarskeresöre... Es hat most ugy all a dolog, h 2 sraccal levelezek. Az egyik Kasselben lakik, de a masik itt HH környeken... Valtottunk par üzenetet, aztan megjelölt feszbukon, szerda este chateltünk, majd aztan mar par sms-t is valtottunk. Es Pünkösdkor lenne kedve talalkozni...
A gond csak az, h nem igazan az esetem. Na persze, a külsö nem minden, de ha egyszer nem, akkor nem. De amugy aranyos, jo fej, mondtam neki, h meg kb 2 honapig vagyok itt, szal kepbe van a dolgokkal. De azert megiscsak fura. Bar jo lesz vegre valakivel nemetül beszelgetni, föleg igy a vizsga elött. Szoval ja... Am Danival beszeltem erröl (telefonon valahogy elviselhetöbb...), es ö szte a srac komolyan gondolja, ha mar az sms-nel tartunk, de ugyis rajtam fog mulni a dolog. Reszemröl meg hat ugye ugy se lesz belöle semmi.
Ehhez a temahoz nem is füznek hozza semmi többet, nem is szeretnek mindenfele üzeneteket kapni, meg semmit, ez az en maganügyem, h hogy kezelem, csak rajtam mulik. Ha lesz valami, ugyis megemlitem a blogban. Ennyi. Tema lezarva.

Na es akkor vissza a törtenesekhez... Megneztem meg este a 7 Zwerge cimü nemet vigjatekot. Jajjj imadom!!! XD Vegigröhögtem az egeszet, annyira birom a szineszeket benne. XD

Ma (csütörtökön) reggel Orsihoz mentem ki Pinnebergbe. Beültünk egy kis peksegszerübe, mert zuhogott az esö. De ott se maradhattunk ewig, szal mikor epp nem esett, elindultunk a plaza fele, de aztan csak visszafordultunk, mert megint rakezdett. Nem hiszem el, h itt ilyen a tavasz... Imadom HH-t, de az idöjaras bakker, echt scheiße...:S
Szal vegül az S-bahnokba ültünk be mindig, mig a megalloban alltak, ott jo meleg volt. :D 1 kor talizott Saschaval, szal en kicsivel 1 elött hazajöttem.
Itthon csinaltam tejberizst, mostam 2 adagot, filmet neztem, kicsit pakolgattam, közben elveztem a szomszedban felepitett szinpadrol szolo zenet. :D Ja, itt a szomszedban van egy park, ma du-tol estig ingyenes koncert volt, több banda is fellepett:

Szal gondoltam kimegyek, megnezem, kik vannak. Csak olyan fel 11kor jutottam oda, h kimenjek, mert a kabatomat is kimostam, es meg kellett varnom, mig megszarad. Szal kimentem. Nem alltam ott 3 perce (epp pakoltak a szinpadon, nem tudom, h akartak-e meg jatszani...), mikor odajött egy neger hapsi, es igy... Leszolit... Pedig nem is voltam kiöltözve... Vagy egy bokacsizma ennyit tesz?? Nem vagyok rasszista, de amig nem talalok szöke, kek szemü negert, addig engem hagyjanak mar beken basszuuuuuus!!!! :S 
Bemutatkoztunk, beszelgettünk, stb. Egyertelmü volt, h minden egyedül levö csajnal beprobalkozik, es azt is igyekeztem azza tenni, h en meg nem vagyok vevö a dologra. Mikor kerdezte, h itt merre lakok, nagy okosan azt mondtam, h az utca vegen (hülye lettem volna elmondani, h 2 hazzal arrebb...), mire kiderült, h bakker, ö is... -.- Szal utana az volt a fö tema, h milyen kiraly, lenyegeben szomszedok vagyunk... Vartam par percet, de mivel nem kezdett el jatszani a banda, mondtam neki, h en akkor mentem. Mire ö meg probalkozott egy-ket dologgal, de eleg hajthatatlan voltam. A park masik bejaratanal vartam meg par percet, hatha csak elkezdenek jatszani, de azota se hallottam zenet, szal sztem annyi volt. Behalok ezektöl a negerektöl... Föleg sötetbe, ugy meg kevesebbet lat belölük az ember....:S

Holnap megint megyek ki Orsihoz, megyünk shoppingolni egy kicsit, aztan en jövök vissza, könyvtar, talan turi, ha van kedvem, aztan du/este tanulni is kene egy keveset. Holnapra jobb idöt mondanak, remelem, tenyleg az lesz. Lassan mar a könyökömön folyik ki az esö...:S

Sokszor amugy iras közbe nehany szo nemetül jut eszembe, es beletelik egy kis idöbe, mig megtalalom a magyart ra. De mostantol nem fogom keresni. :) Ami nemetül jön, meg ami ugy jobban tetszik, azt ugy fogom leirni. Nektek se art, ha tanultok egy kis hochdeutschot. :)
(Azert emelem ki, h hoch, mert a Bastie meglehetösen erös szlenget hasznal iras közben. De ez tetszik, igyekszem majd tanulni valamit belöle. :D)

Na kellemes hetveget nektek!

Ja meg meg 1. Sirtatok mar almotokban? En ma este igen... Es tök durva volt, mert igy visszanezve nem emlekszem, csak arra, h felalomban voltam, sirtam, majd megfordultam, azt gondoltam, „milyen gaz mar, h itt almomban bögök“, szal abbahagytam, es aludtam tovabb. Durva, mi? XD

2 megjegyzés:

  1. :)Miért ërzem úgy,h ez a "nem akarok mindenféle üzeneteket kapni" nekem (is) szól? :D:DDe igaz,h agyalós-kavarós vagyok néha,szóval jogos!:)
    A plazmaadással mi a helyzet azóta?
    Velem többször is volt már olyan,h arra ébredtem h sírok,és emlékszem mindig h miért.Aztán mindig visszaalszom.

    VálaszTörlés
  2. Mindenkinek szolt, nem csak neked. :) Majd ha kitalaltam, mit akarok, es tul vagyok a dolgon, meselek. :)
    Semmi meg, mert beteg voltam, ugy meg nem lehet menni. De talan a heten. Attol függ, h dolgozok.
    Nekem meg sose, azert lepödtem meg annyira. :D Jo ideje nem sirtam, sok a feszültseg, majd ki kell adni valahogy, de nem gondoltam, h almomban fog kijönni. :D

    VálaszTörlés