2012. május 7., hétfő

A buli es a többi

Na, majd arrol is lesz szo, de elöbb az elözmenyek. (Most amugy vasarnap du van.)

Csütörtökön vegül nem jött at Dani, mert mondta, h megse ment el alairni a szerzödest, majd penteken... Penteken delelött könyvtarban voltam, du meg hivott Dani, h na akkor nemsokara jönnek erte, es viszik Schwerinbe, akkor mi legyen. Mondom akkor kimegyek meg 4 elött, es akkor nem is kell bezarnia a lakast. Meg akkor egyuttal a takaritast is megcsinalom.
Kimentem, mostam, kiteregettem, aztan valahogy nekialltunk puzzle-zni. Mondjuk en 10 percenket szünetet kellett, h tartsak, mert untam... XD Aztan csak nem hivtak a munkasok, akiknek jönniük kellett volna erte. Ugyhogy megcsinaltam a raffaellot a bulira, mig ö tovabb kirakozott. Aztan elkezdtünk beszelgetni. Meg megneztük feszen, h kik jönnek a holnapi bulira, akiket meg nem ismerünk. Elvileg egy Alexa meg egy Edina jött volna asszem. Hat elsö ranezesre egyikünknek se voltak szimpik, szal ebben egyetertettünk.
Aztan arrol beszelgettünk, h ki mit gondolt igy a tarsasagrol, kiben mi a jo, meg a rossz. Rolam is jol meg lett mondva minden...:D
Aztan valahogy feljött a hit tema, meg Isten, meg a vallas, stb. Es kiderült, h anyukaja vallasos, ök is ugy lettek nevelve. Mondta, h vasarnap este lenne kedve velem eljönni a gyülibe... Na ezen meglepödtem... :O

Vegül fel 10 körül jöttem el, ugy volt, h nem megy holnap, azaz szombaton meccsre, szoval majd csörgessem, h mikor vegzek a pasiknal, es mehetek. Este mar nem mentem futni, eleg kesön ertem haza. Meg rendesen volt meg izomlazam is...:D

Szombaton ugye megint 7 kor keltem... 8kor elindultam, de csak fel 10re ertem ki, mert Stellingennel dolgoztak es vonat helyett buszok jartak...:S Na mind1. Kiertem, es nem talaltam a kulcsot... Baromi merges lettem bakker. Mar epp hivtam volna fel Matet, h leugassam a fejet, mikor egy halom level alatt csak megtalaltam. Gyors kitakaritottam, 2 ora volt megint, aztan jöttem vissza. Visszafele felhivott Dani, h az edzö megis eljön erte kocsival (ennyire fontos jatekos...), ö meg Noranak adja a kulcsot, majd csörgessem meg, h hozza le.

Itthon ettem, összepakoltam, kicsit rendbe raktam a szobat, ha este Orsi jön, aztan indultam. Es mikor mentem ki, lattam a mosokonyhaban egy egesz helyes sracot... Gondolom ö IS a föberlöm fia... XD Köszönt, en is, aztan mentem. Feluton jutott eszembe, h egy taskat itthon hagytam, jöhettem vissza. De legalabb meg1x lathattam a sracot... :D Helyes... ^^ Es szimpi is. :) Ki se neztem volna a föberlömböl, h ilyen helyes fiai vannak... Mert gondolom az öve...:D Majd ki kell talalnom valami okot, h felmenjek beszelni vele, mikor Peter nincs itthon...:P

Na, kicsit kesön ertem ki Danihoz, de nem volt baj, mert Nora pont ott volt, akkor hozta fel a kajat meg a piat, amit vett. Beszelgettünk egy kicsit, ö aztan elment, en meg alltam neki takaritani. Hat... A porszivo behalt kb 20 perc utan, szal utana a szönyegen kiskefevel mentem vegig... Aztan a fürdö, majd a konyha. Eleg mocskos voltm tipikus legenylakas... Nem a lathato dolgok, hanem pl a csempe a fürdöben, vagy a padlo a konyhaban. Amit tudtam, letisztitottam, de nagy takaritast nem csinaltam.

Fel 7 körül jött Nora, pont a raffaellot csinaltam. Aztan 7-fel8 körül Agi, majd utana Orsi is. Aztan a fiuk jöttek, mert Dani kocsival jött vissza, es felvette Zsoltit. Agi baratnöi elvileg 8ra akartak jönni, de kestek.
Szoval... Mig Nora egyedül volt velem, tök el eldumaltunk. Mondta, h neki se tul szimpi az Agi, de mikor megjött, rögtön leallt vele pezsgöt inni. Megkinaltak minket is, de mondtam, h en nem kerek köszi. Meg Orsi se. Erre Agi: „Aaa, kesöbb ugy is kell majd...“ Höhh.... Nem ismersz te engem kisanyam... -.-
Aztan a fiuk... Zsolti bemutatkozott, nalam kezdte, mert en ültem a szelen, mondta, h rögtön megismert... Daninak tetszett a lakas, ahogy kinezett, de persze, h kritizalassal kezdte. Zsolti meg rögtön vedelmebe vett...
Egy ideig beszelgettünk, meg ment a tv, vartuk, mig a csajok ideernek. Neha kiment rajtunk kivül mindenkia konyhaba a „titkos“ tarsasjatekon dolgozni, ami eleg fura volt, de jol esett a nyugi. Aztan kiderült, h nincs dobokocka, szal Orsival körbecsöngettünk a hazba, h nincs-e valakinek. 2en nyitottak ki, abbol az egyik a közvetlen szomszed, de senkinek sem volt. Ezalatt megjöttek a csajok, Kitti meg Reni... Hat... Kinezetre, mintha mar bulibol jöttek volna, fekete miniruha, de akkora, h mindenük kivolt belöle!!! A parfüm mellett volt egy kis alkohol szaguk is, szal rögtön tudtuk a keses okat. Bemutatkoztunk, beszeltünk par szot, de eleg hamar nyilvanvalova valt szamunkra Orsival, h bizony nagyon nem egy szinten vagyunk... -.-
Aztan elkezdtek inni... Rajtunk kivül mindenki lehajtott egy kis poharral, ne kerdezzetek, mi volt benne... Valami 48%os malnas akarmi... Nora neha kiment cigizni, a Agiek beszelgettek, vagy a konyhaba jarkaltak ki, mi Orsival tv-ztünk, Zsolti meg engem bamult, h mennyire koncentralok a tv-re,vagy epp Agival beszelgettek a munkarol.
Aztan Orsi elkezdett kirakozni, majd en is, mivel semmi ertelmesett nem csinaltak. Ja igen, akkor probaltak összekreativkodni egy dobokockat... -.- Aztan mikor az meglett, kezdödhetett a jatek. Mivel csak 6an lehetett jatszni, mi kivontuk belöle magunkat. (Itt megjegyeznem, h a jatek kb annyibol allt, h minden mezön inni kellett...) Zsolti meg Nora a teraszon beszelgettek, szal Dani a 3 csajjal kezdett el jatszani. Nem telt el 10-15 perc, Reni, a szülinapos mar nem birt ülve maradni a szönyegen. Aztan kiakart menni a teraszra a friss levegöre, Dani allitotta fel, majd egyszercsak azt vettük eszre, h mint egy fa, radölt a ruhaszaritora, ill azzal együtt a fotelra. A szarito total elhajlott alatta, de ö neki fel se tünt, h mar nem vizszintesen all.... Dani csak sört ivott, ö viszonylag jo allapotban volt, Agi meg a masik csaj mar kezdtek erezni a piat, de ez a Reni ez total kesz volt... Aztan bejöttek Noraek, h a szomszedek (akiktöl a kockat akartuk elkerni) szinten buliznak, lengyelek, es athivtak minket hozzajuk inni egyet a lengyel-magyar baratsagra... Ja közben Zsolti meg Nora is iszogattak, szal ök se voltak mar jozanok. Atjöttek a lengyelek, nagy ölelkezes, aztan a bagazs atvonult hozzajuk. Mi maradtunk puzzle-zni, Renit meg otthagytak a kanapen, mert latszott rajta, h ö onnan ma este mar nem nagyon fog elmozdulni. (Amugy itattak vele citromos vizet, mert h az elvileg jo, meg kivittek a wc-re, stb...)
Na, mi nagyba elvoltunk Orsival, kb szetröhögtük magunkat, h milyen szanalmasak, mikor arra lettünk figyelmesek, h Reni mar nem fekszik, hanem lehajtott fejjel ül a kanape szelen, es mindenhonnan folyik rola valami... Hat nem volt kerdes, h mit sikerült neki összehozni.... -.- Epp akkor jött vissza Dani. Hoztam egy edenyt, de megmondtam neki, h azt en bizony nem fogom feltakaritani...
Utana nem nagyon tudom, mi törtent, mert mi Orsival atvonultunk Dani szobajaba egy kis kajaval meg üditövel beszelgetni, meg tv-zni. De azert az egyre erösödö hangokbol nagyjabol be lehetett löni, h mi folyik odakint... Kb 11 körül bejött Dani, meg viszonylag „epen“, h ök, marmint a többiek el akarnak menni bulizni. Ö is elmegy velük valszeg, de majd lemorzsolodik, nemsokara jön vissza. Mondtuk h oke, mi megvarjuk. Beletarott egy idöbe, mig elmentek, de 12re vegre elcsendesedett a haz, kimertünk jönni.
Reni a kanapen feküdt, mellette nyitva az ablak, h elviselhetö legyen a hanyas szag. (Am azota meg1x hanyt...) Egett a kis lampa, szal nem volt teljesen sötet. Betakartam, meg becsuktam az ablakot, nem akartam, h reggel tüdögyuszira kelljen... (Az az aldott jo szivem...)
Ja igen... Aaa nem, majd a vegen ide meg beszurok valamit, valami Zsoltisat...
Szoval, fel 1 körül kikapcsoltuk a tv-t, es atöltöztünk, majd bealudtunk Dani agyaban. Vagyis Orsi bealudt, en nem mertem, mert tudtam, h ugyis nekem kell majd kinyitni az ajtot, ha Dani visszajön.
Közbe viszont joparszor kopogtak meg csengettek az ajton (eleg agresszivan...), mint kiderült, a szomszednak csak nehezen sikerült felfogni, h a tarsasag reszere veget ert az ottani buli...
Vegül fel 3kor csöngetett lent valaki, kinyitottam az ajtot, de aztan vissza is bujtam az agyba, szal mikor feljöttek (Dani Agival meg Kittivel), nem tudtak, h ki engedte be öket... Mivel mi elfoglaltuk Dani agyat, ezek kitalaltak, h amjd akkor a nappaliban fognak aludni, 3an egy matracon.... Na hat el tudjatok kepzelni, h mi lett abbol... Kb fel 4-4ig megallas nelkül ment a röhögcseles, visitas. Daninak eleg erös hangja van, mellette keptelenseg volt elaludni. Meg Orsi is felriadt nehanyszor... :S Mar ott voltunk, h kimegyek, es a gitarral szetosztok par nyaklevest...
Vegül (gondolom) elaludtam, mert a következö, amire emlekszem, h valaki megint röhög, es vihoraszik. Reggel 7 volt, Kitti meg Reni (aki a hangok alapjan mar jobban volt...) szedtek a satorfat, es mentek haza. Agi maradt. Mi probaltunk meg aludni, de Dani meg Agi folyamatosan dumaltak... Vegül olyan fel 9 körül keltünk fel, felöltöztünk, tv-ztünk meg egy kicsit, majd kimentünk, h menjünk haza. Dani meg Agi meg ott feküdtek egymas mellett a földön a matracon, vegre csukott pofaval es szemekkel... Epp le akartam fenykepezni öket, mikor felebredtek.
Mi elköszöntünk (Agi lathato nagy örömere), es hazajöttünk.
Itthon ettünk egy kicsit, beszelgettünk, aztan 12 körül kikisertem Orsi a megallohoz. Közbe lattunk par mokust a parkban, hihetetlen...:D Aztan jöttem haza.

Na akkor... Gondolom Zsolti erdekel benneteket a legjobban... Az elejen semmi gond nem volt vele, meg talan szimpi is volt. Probalt jofejkedni, de... Annyira nem allt jol neki. Az elsö kis pohar eleg sokaig tartott neki, mire lement, a többi viszont mar könnyebben csuszott... Mikor atvonultunk Dani szobajaba, meg csukott ajton keresztül is tisztan kivehetö volt a hangos, meglehetösen agressziv hangja... Dani is mondta, h nagyon köti az ebet a karohoz, h marpedig mindenkinek menni kell bulizni... Aztan mielött elmentek, bejött hozzam... Orsi epp kiment, en meg az agyon hason fekve neztem a tv-t, es epp valami hülyesegen nevettem. Erre bejön, h miert nevettem en öt ki...? Mondom nem rajtad nevettem, hanem a tv-n. Kerdezte, h nem-e megyek bulizni, mondom nem. Erre odafekszik (!!!!!) mellem, h mi a gond... Mondom semmi. Na de mi? Na? Mondjad? Na? Na? De most komolyan... Neki elmondhatom... Na? Na? Ha 20szor nem kerdezte meg, egyszer se. Es mar nem tudtam neki mit mondani... Szal csak annyit mondta, kicsit mar agressziven, h „Semmi, menjel mar vegre bulizni!!“ Na ezt ugy nezett ki, h megertette, mert megsimogatta a vallamat (…), h jo legyek, az ajtobol meg küldött par puszit, aztan vegre kiment. Hajszalon mult, h nem keltem fel, es rugodstam ki az ajton... Szoval... Hala a jo egnek, meg a jo ösztöneimnek, h nem talalkoztam vele, mert oooh bakker, kicsit sem szimpi, föleg ha iszik.... :S Szoval ezentul le leszek neki tiltva feszen, h meg veletlenül se tudjon ramirni...

Amugy mondtuk Daninak, mig mielött elmentek bulizni(bar reggel aztan kiderült, h csak setalni voltak, ahol Nora lemorzsolodott, Zsoltit meg nem tom...), h ha legközelebb ilyen buli lesz, remeljük tudja, h mi nem jövünk. Erre azt mondta, h nem lesz legközelebb ilyen buli... Hat ahhoz kepest meglehetösen jol erezte magat a csajokkal... Aginak volt vele szemben par erdes megnyilvanulasa... Na de ez nem az en dolgom.

Összefoglalva, egy kortyot nem ittunk Orsival, de jol elvoltunk. Ha nem a kirakoval, akkor azzal, h probaljunk ne tul nyilvanvaloan a szanalmas banda kepebe röhögni. XD Ami azert eleg nehez volt, föleg Renit nezve... XD Bakker az a csaj... Csak gratulalni tudok egy olyan 21. szülinaphoz, amit a sajat hanyasodban ebredve kezdesz.... XD

Am ugy volt, h este Dani athozza a szekrenyt, meg egy masik ruhaszaritot, aztan este 7re elmegyünk a gyülibe, de nem jelentkezett. Majd mingya racsörgök. En sztem meg elmek futni egyet, aztan fekszek. Faradt vagyok. Az a kb 3-4 ora, ami sikerült összehozni az ejjel, nem volt tul sok... :S Föleg, h holnap extra energia kellene Borishoz...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése