2012. május 4., péntek

Csütörtök

Szerdan vartam a takaritos pasi hivasat, de nem hivott.. 
Delelött bementem az itteni könyvtarba, h meghosszabbitsam a DVD-ket, de elöjegyeztek öket, szal muszaj voltam meg du bemenni a nagy könyvtarba visszavinni.
Ugy volt, h Dani este atjön, athozza kocsival a szekrenyt meg a kulcsot is odaadja, de ö se hivott, ugye... Fel 6tol kezdve fel orankent hivogattam kb, de semmi...
Am mikor jöttem du vissza a varosbol, megelözött egy srac a jardan. Magas, barna haj, napszemüveg, egesz helyes(nek tünö), de fiatal. Aztan egyszercsak eltünt elöttem, ami csak ugy volt lehetseges, h hozzank kanyarodott be. Amiböl kiindulva a srac bizony a föberlöm fia volt... :D Akit a multkor mar lattam, es tenyleg helyes. :D De nem beszeltünk, csak köszönt, aztan mar ment is fel.
Este nagy nehezen ravettem magam, h elmenjek futni... Csak ¾ 9kor volt annyira felhomaly, h ki mertem menni. A Schanzeparkban meg mindig sokan voltak kint, de szerencsere nyitva volt a focipalya, szal odamentem. Futottam, illetve neha setaltam összesen 6 kört. Közbe lattam nyuszikat... Hihetetlen, h nyuszikkal futok... XD Kb fel ora mulva ertem vissza, faradtan, de megis jo erzessel. Szal ma is tervezek menni. :D

Ma amugy (csütörtök van) nem volt munka, es holnap sem lesz.... Nem örülök neki, de hat ez van. Reggel hivott a takaritos csavo. Majus 15töl lett volna neki egy munkaja, de mondtam neki, h en max masfel honapot tudnek maradni, szoval vegül abba maradtunk, h hagyjuk a dolgot. Kar, h nem korabban kaptam meg a szamat...:S Erre a 2 honapra mar igencsak kicsi az eselye, h talalok munkat...:S
Aztan vegre vasarolni mentem, üres gyomorral, mert nem volt mit ennem reggelire...:D Bevasaroltam, hazajöttem, mostam, a kint kertbe csinaltam magamnak helyet ruhat szaritani (mert a benti szariton a srac ruhai szaradnak...). Remelem nem zavar senkit, h en oda kiraktam a ruhaimat...
Du aztan elmentem a matek szak irodajaba, rakerdezni, h lehetne-e csak ugy beülni orakat hallgatni, de hivatalosan nem. Csak ha 100 euro/szemeszter-ert veszek magamnak ilyen „vendeghallgato“ statuszt. Hat az meg nem eri meg... Szal hacsak nem talalok a napokban valakit, aki matekos, akkor ebböl nem lesz semmi...
Aztan meg a könyvtarba szaladtam be felrakni par kepet. :)
Hazafele vegre el tudtam erni Danit, mondta, h egesz nap dolgozott, es nicns penze a mobiljan, azert nem hivott. De ma este athozza a kulcsot. Bar holnap valszeg mar jön is vissza, szal nekem holnap de. el kell mennem majd takaritani. Meg holnap a raffaellot is meg kell csinalnom. Meg tanulni egy kicsit. (Azt amugy mar ma is csinaltam, szal tök büszke vagyok magamra. :D) Meg fel is porszivoztam, ami mar nagyon esedekes volt...:D

Hat ennyi. Sztem most megnezek 1-2 Dr. Csontot, vegre bent volt a 4. evad!!! :D Aztan majd Dani jön, este megyek futni, aztan alvas.
Tegnap amugy csucsszuper idö volt, ma is vizsonylag, holnap mondanak egy kis esöt, a hetvegere meg 10 fokot... Nem tudom, mi a fene van ezzel a tavasszal... Azzal nem lesz bajom, ha a nyar egy kicsit hüvösebb lesz, mert nem birom a kanikulat, de azert tavasz lehetne olyan igazi, basszus...:S

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése