2012. május 8., kedd

Bejegyzes

A buli ota valahogy olyan furan erzem magam. Dühös vagyok. De nagyon. Es ezt megis olyan nyugalommal tudom mondani, hogy hihetetlen... Ugy erzem magam, mint egy kitöres elötti vulkan. Nem tudom, mikor, es kitöl, de hamarosan "kitörök", es Isten ovja azt a szegeny lelket, aki akkor a közelemben lesz...

Amugy nem tudom, mitöl, vagy kire vagyok dühös. Asszem mindenkire. Az egesz vilagra. Most eppen ilyen "utaljunk mindenkit" korszakom van. Majd elmulik.

Vasarnap nem jött Dani, gondoltam amugy, h nem fog, mert nem alud egesz este. Hetfön elmentem a könyvtarba de. Ugy volt, h mennem kell 1re Borishoz, de mivel vasarnap kerdeztek sms-ben a szülök, h tuti megyek-e, es en nem tudtam visszairni, elegge biztos voltam benne, h talaltak mast helyettem. Szoval rakerdeztem. Es igazam volt, legközelebb csak csütörtökön kell mennem.
Aznap megint ugy volt, h kijön Dani... De persze megint nem jött. Most epp a kulcsot hagyta el a kocsihoz...

Este elmentem futni, de eleg hideg volt, szal mara kicsit berekedtem. Ugy volt, h reggel megyek ki Orsihoz, es egesz de. kint leszek, 4ig. De irt, h Emil beteg, es otthagytak neki egesz napra... De aztan megbeszeltük, h megiscsak kimegyek, majd kimagyarazza valahogy a dolgot, ha baj lenne belöle. De nem volt. Emil aranyos, bar az elejen eleg felenk volt. :) Kirakoztunk, setaltunk, hintaztam vele, aztan ebed, majd lassan jöttem is vissza.

Ja közben Mate hivott, h majd holnap kifizet, meg h atköltözik egy masik hazba, szal oda kell majd mennem ezentul... De reszleteket nem mondott, ezt is nekem kellett kiszedni belöle.. Na mind1, a lenyeg, h munka legyen...

Nemreg kiderült, h Dani nagybatyja elvitta Schwerinbe a kocsikulcsot szal nem tom, mikor kapom meg vegre a szekrenyt meg a szaritot...

Meg egy hir, bar ez sztem nektek annyira nem nagy dolog. Orsit randira hivta egy nemet srac. Egy magyar baratnöje nemet baratjanak a haverja. Szal valszeg a hetvegen a Hafencity szülinapi partijara kimennek majd...:) A mazlista. :P

Ennyi. Ugy vennek most egy liter jegkremet es benyomnam, de nincs penzem, szoval... Ezzel a problema megoldva...

4 megjegyzés:

  1. ha jössz haza benyomunk egy liter jégkrémet, akármi is lesz :D

    VálaszTörlés
  2. :D Lassan listat kell irnom, h kivel mit kell csinalnom, ha hazamegyek...:D

    VálaszTörlés
  3. Velem félkész banános meg minden jóval teletömött zsömit "kell" sütögetned és odaégetned a parázs felett! :) Az tényleg jó buli volt! :D

    VálaszTörlés