2012. április 16., hétfő

Vasarnapi tali


Apr 15-e, vasarnap este van. Hihetetlen, h mar masfel honapja a magam ura vagyok. Es meg mindig elek...:)
Gözöm sincs, h miröl irtam utoljara... Valszeg a plazaspenderöl, nem?

Na akkor... Pentek este lefekves elött megettem egy almat, megneztem egy sorozat reszt, bekaptam a vastabit, aztan lefeküdtem. 10 perce ra kb, azt hittem meghalok. Ugy fajt a hasam, mint meg soha. Hajszal hijjan kiadtam mindent magambol... En meg ilyen rosszul sose voltam. Elolvastam a tabi papirjat (addig nem, mert a dokineni mondta, h alvas elött egyet kell bevenni, azt ennyi), es kiderült, h total üres gyomorra kellett volna bevenni, szal valszeg az alma volt a ludas a dologban. Szoval ezutan kb 6-7 utan nem ehetek semmit, h 9-10 körül be tudjam venni a gyogyszert...:S Pedig de szeretek este filmezes közbe repat ragcsalni...:S

Szombat reggel mentem takaritani. Nagyon remeltem, h Mate nem lesz otthon, es szerencsere senki nem volt. Szoval nyugodtan dolgozhattam, 4,5 ora alatt vegeztem, bezartam, irtam egy sms-t Matenak, majd eljöttem. Du ugy volt, h lehet, h talizunk Danival, de kiderült, h csak este kesön er vissza focirol, szal helyette netezni mentem. Tök jo, mert egy ilyen müvhazban van a könyvtar, es nem kell, h nyitva legyen a könyvtar, akkor is tudom hasznalni a wifit. Vagy ezt mar irtam? Na mind1, szoval neteztem.
Felregisztraltam egy nemet tarskeresö oldalra, mert miert ne. Vesziteni ugy se veszithetek semmit. Hat mit mondjak... Lattam par emberket, akik nem tudom, mit keresnek ott, mert tuti, h tapadnak rajuk a nök...:D

Aztan este üres gyomorra vettem be a tabit, akkor szerencsere nem volt semmi gond. Ja meg este mostam egyet, ezzel el is fogyott a mososzerem, majd venni kell. De olyan rohadt draga basszus...:S

Vasarnap felebredtem 7.50kor...:S Mikor legalabb 10 akartam aludni.. De aztan visszaaludtam meg, majd kesöbb felkeltem, tus, hajmosas, kaja, aztan Dani hivott, h itt vannak Agival (egy uj au pair csajszival) nalam, menjek mar ki, ha raerek. Gyors felöltöztem, a fekete miniszoknyat vettem fel, amit a mult heten vettem, mert jo idö volt. Bizony... MINISZOKNYA!!! :D Fekete, felül a csipömnel passzos, aztan meg fodros, tök csini! :D Kb terdközepig er. Es mivel a sok bicajozas meg futas hatasara vekonyabbak a labaim, tökre tetszem magamnak benne. :D

Kimentem, a Döneresnel ültek. Beszelgettünk, aztan kitalaltak, h menjünk el setalni. Szoval elindultunk befele, el a tv torony es az egyetem mellett, vegül a tonal (Alster) kötöttünk ki. Mivel jo idö volt, tök sokan voltak kint, sokan futottak. Szal kb allandoan a pasikat meg a csajokat bamultuk, h kinek ki jön be...:D Nem hiszitek el, de Danival egyezik az izlesünk. XD Ugy ertem, ha ramutatok 3 pasira, siman meg tudja mondani, h melyik pasi az esetem... Durva. :D Am lattunk par csinosabb darabot, de csak 1 volt, akinek utana fordultam, annak viszont nagyon...:D
Meg azert minket is megneztek... Dani folyton azzal izelt, h mit kacsingatnak nekem a pasik... XD Biztos a szoknya miatt... Majdnem körbesetaltuk az egesz tavat, 3 orat. Közben Dani meghivott egy fagyira. A vege fele mar nem is figyeltük a pasikat, csak probaltuk nem egy helyben toporogni a faradsagtol.
Lattunk egy b.zit. De... Basszus, en ilyet meg nem lattam.... Az ilyen meg sem erdemli az „ember“ nevet, inkabb csak „leny“nek neveznem... 14-15 lehetett, egyertelmüen pasi, bar nagyon igyekezett nönek kinezni. Hatalmas nöi taska volt a karjan, ugy hadonaszott a nyalokaval, mint egy plazacica. Megelöztek minket a baratnöjevel, szoval lathattuk, h a szembe jövök is alig tudtak visszatartani a nevetest... XD En kesz voltam... Az ilyeneket muzeumba kene örizni az utokornak, bakker... XD

Fel 7 utan ertem haza, most irok, kicsit pakolgatok meg, megnezek meg 1-2 reszt, aztan fekszek, mert a heten minden nap lesz melom... Ja, meg Dani mondta, h van egy ismeröse, aki lenne egy munkaja nekem, de nem tud reszleteket, szal majd a csajszi felhiv.
Meg beszeltük, h Dani valszeg (Agival) juni elejen menne haza. Mondtam, h en akkor nem mennek, mert ugye 14en lesz a vizsga, es nem akarok elötte magyarul beszelni. Szal akkor valszeg hazavisz majd nekem par cuccot, aztan majd mikor juliba megy haza, akkor megyek en is vegleg haza vele, a hannoveri tabor utan. Szoval ugy nez ki, h meg van 2 es fel honap melo es tanulas, aztan egy honap nyaralas. :) Imadni fogom minden percet. :)
Mondanam, h juliban kijöhetne valaki, de mivel a nagy reszet mashol fogom tölteni, ha meg itt leszek, akkor is Daninal fogok lakni valszeg, nem biztos, h jo ötlet.... Majd legközelebb. Mert tuti lesz olyan. :)

2 megjegyzés:

  1. Hát,hallod,ha így zajlik egy plasmavétel,akkor én sosem fogok adni,pedig elgondolkoztam rajta,mint pénzszerzési lehetőségen.Csodállak komolyan,h ennyi fájdalom,szurkálás meg kurkászás után még kitartasz!!!
    A miniszoknyára térve:emléxel,gimiben mennyi mindenre mondtad,h teee aztán nem fogod csinálni...a (mini)szoknya is közte volt:D.Nem beszélve a haj,kőrömfestésről,alkoholról,sminkről!!!:D
    Én mindig mondtam,h csak várd ki a végét!Mennyi minden változott,ezeken mindig jót mosolygok:).
    Ja,és a Danival közös képeteken tënyleg tökre látszik,h vékonyodtál,gratula!:)
    Egyűtt fogtok lakniii?Danival?Hűha...:P

    VálaszTörlés
  2. Hat sztem nem normalis plazmavetel volt, biztos csak az en venam a szar... De majd legközelebb a balt nyujtom. :) Ha az se jön össze, hagyom a fenebe...:S
    Hat ja... Ilyen kis lassan erö tipus vagyok. :D Bar az alkohol es a smink meg tovabbra is messze van. :D
    Az együttlakas kicsit erös kifejezes. :D Mivel juliusban alig leszek itthon, nem eri meg kifizetni a lakbert es ezert lehet, h egy ideig nala leszek majd. :)

    VálaszTörlés