2012. április 13., péntek

Reszletek, es a 20 euro jutalom

Na szoval...
Mielött belekezdek, meg annyit, h tegnap is voltam bebiszitterkedni. Elhoztam Borist az ovibol, bar eleg sokat szenvedtem a babakocsival, mert vagy a babakocsi S-es, vagy en vagyok tul L-es, de valahogy nagyon nem passzolunk össze. Na mind1, hazaertünk valahogy. Az ajto, mondta Yamile, h nagyon ragad, de azert csak kinyitom majd valahogy. Hat elsö probalkozasra inkabb a "vagy nem" latszott megvalosulni. Probalkoztam a filmekben latott nagyon menö "vallal nekimegyek es betöröm en siman" jelenettel... Az elejen viccesnek tünt, de aztan rajöttem, h talan nem kene ripityara törni a vallamat... Amugy a hösködesem eredmenyekeppen most ketszer akkora a vallam, es egy hatalmas kek-zöld-lila folttal büszkelkedhetem...
Probaltam rugni, ököllel verni, hattal, mindent eszembe juto kombinacio megcsinaltam, egyre kevesebb sikerrel es egyre több fajo testresszel...:S Szoval atmentem a szomszedba, ahol egy munkas csavo dolgozott, szepen megkertem, h nyissa ki az ajtot, es lass csodat, neki egyböl ment... Ja, miutan en mar meglazitottam bakker...:S Na szoval, bementünk, ebedeltünk, aztan Boris aludt. Utana setalni akartunk menni, de elkezdett esni az esö. Szal maradtunk otthon jatszani. Aranyos kisfiu, de olyan hiperaktiv, h az felelmetes. Keptelenseg lekötni a figyelmet, allandoan jarkal, minden mp-ben mas jatek van a kezeben. A legegyszerübb "halottnak" tettetni magad, akkor egesz jol eljatszik magaban. Nagy nehezen kihuztuk 6ig, akkor vacsi, aztan meg egy kis jatek, es pont akartam lefektetni, mikor megjött az apja. Szal 7kor mar szabad is voltam.

Este megneztem egy filmet a "The Invention of Lying"-ot. Erdekes film volt, sztem erdemes megnezni. Es akarmennyi is csunya dolog a hazugsag, keptelen lennek olyan vilagban elni, ahol mindenki mindig az igazat mondana. Amit epp gondol. Mert az igazsag bizony sokszor faj... Meg nem is erdekel sokszor, az az igazsag. Na de nezzetek meg a filmet, akkor rajöttök, mire gondolok. :)

Es akkor a ma... Reggel 10re volt idöpontom, fel 9kor keltem, ettem, igyekeztem minel kevesebb zsirt enni, meg ittam is, jo egy litert. Odaertem, megszurtak, epp eleg magas volt a vasam. Szolitottak, mehettem.
A jobb karombol akartam adni, mert a multkor a balbol vettek vert, es nem akartam tönkre vagni a venaimat. Egy csaj foglalkozott velem, bar a sracnak jobban örültem volna. :) Mondjuk nem kellett sokaig szomorkodnom, mert a csajszi nagyon elnezett valamit, es szolt neki, h segitsen mar. (Innentöl csak az olvassa, akinek birja a gyomra!!!!) Huzogattak, nyomogattak valamit, kerdezgettek, h faj-e... Mondom vegülis annyira nem, csak azert eleg kellemetlen. Na vegre csak összehoztak a dolgot, elindult a procedura, en is megnyugodtam.
Aztan par perc mulva valamit megint nem müködött, elkezdett pittyegni az egesz szerkezet, a csajszi nem birta leallitani, megint jött a dokiba. Valamit nyomogattak a gepen, mire a karomban is lett egy kis nyomas, ezt egy felhangos "aaauuuuu"-val jeleztem. Nezegettek, nyugtatgattak, majd par perc utan ugy döntöttek, h jobb, ha leszednek a gepröl, mielött beajulok nekik. Nem voltam meg plazmaadason, de azt mondtak, hasonlo a veradashoz, csak tovabb tart, szoval ez szokatlanul sok fajdalom volt... Szoval szetszerelte a srac a cuccot, aztan jött az igazi dokineni is, vernyomast mertek, kaptam szölöcukrot, hozott a srac forro csokit, meg kekszet, szoval teljesen ki voltam szolgalva. :) Közben folymatosan kerdezgette, h jol vagyok-e, nem kell-e semmi. Am aranyos volt, leült mellem vernyomast merni, megsimogattam a labamat (szigoruan terd alatt maradva...:D), "kleine Maus"-nak meg "junge Frau"-nak hivott. Szoval tök cuki volt. :D Aztan egy fel ora mulva megengedte, h felalljak. Mivel egesz jol voltam, mehettem. Kaptam egy masik fele vastablettat, meg, mivel nem tudtak a veremet visszapumpalni, valami folyekony gyogyszert is, es legközelebb 4 het mulva mehetek...:S
Es mi volt a gond? A srac elöször azt mondta, h rossz napot fogtam ki plazmaadasra... Aztan kiderült, h gagyi a jobb venam, legközelebb a balbol kell adnom. Illetve, h mikor beszurtak a tüt, kicsit felszakadt a venam, es egy kis ver mellefolyt... Szal, ja, ez nem az en napom volt...:S Na mind1, egy honap mulva megint megyek, akkor mar pöpec vasszintem lesz, 2 litert benyomok elötte, bal venabol adok, szal... Remelem vegre összejön. :)
Am azt mondta a dokineni, h egyszer meg megprobalhatom, de ha akkor se megy, maradjak a sima veradasnal... Azert en remenykedem.

Aztan mentem ugye gyors a könyvtarba, majd Borishoz. Ma csak 2 orat voltam ott, ebed, fürdes, jatek, alvas nelkül, mert fel 4re orvoshoz mentek, a hiperaktivitasa miatt.

Ugy volt, h Dani atjön du valamikor, addig meg elmentem vasarolni. Hazafele megyek az uton, aztan talaltam egy 20 eurost... Mellettem egy neni megy egy 10est. Nezünk elöre, hatra, de sehol senki. Megyünk tovabb, volt ott meg egy 10es, nagyon kellett türtöztetnem magam, h ne rohanjak oda, es kapjam fel... De ugy voltam vele, h ha azt a neni veszi fel, akkor fifty-fiftybe osztozunk, ami eleg fair. :) A neni fogta meg egy ideig a kezeben a 2 tizest, hatha meglatja a gazdajat, en viszont rögötn zsebrevagtam. :D Na persze, visszaadtam volna, h ugy jön, de... Mivel tudta volna a gazdaja bizonyitani, h tenyleg az öve?? Szal egy 20-sal gazdagabb lettem, ami kicsit karpotolt a fajdalmakert. :)

Hat ennyi. Ja, Dani nem hivott, szal eljöttem a Müvhazba netezni, ez 10ig nyitva van, szal tök jo. :D Most hivott am, inkabb holnap talizunk, mert elaludt a draga...:D A karom faj meg, de remelem holnapra jobb lesz.

Jövö heten minden nap kell mennem Borishoz, szal abbol lesz egy kis penz...:D Faraszto, de az eredmenyt kell nezni, akkor gyorsabban megy az idö. :)

Na ennyi. Szep hetveget nektek! :*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése