2012. április 19., csütörtök

Csütörtök

Csütörtök reggel van, a könyvtarban vagyok.
Nem irtam eddig, mert 1. nem volt tul sok idöm, 2. nem is volt miröl.
A heten minden nap bebiszittingelek, 1töl kb 7ig. Hullafaradtan erek haza, megnezek 1-2 sorozatreszt kikapcsolodaskent, aztan bealszok. Borzasztoan lefaraszt a kölyök. De tegnap szerencsere egesz jo idö volt, 2 orat voltunk kint, setaltunk, meg a jatszoterre mentünk, szoval ugy gyorsan telt az idö.
Amugy hihetetlen a gyerek... Barmi, BARMI, ami a keze ügyebe kerül, 99%os esellyel tönkre megy. Ha idöben eszreveszem, h eppen mit akar földhöz vagni, talan van eselyem megmenteni. Mind1, h miröl van szo, babakocsi, szelcsengö, papucs, pohar, kulcscsomo... Meg van engedve, söt, el van varva, h racsapjak a kezere, ha ilyet csinal. Szal kb 5 percenkent csapok a kezere. Neha meg nekem is csip, mert olyan hirtelen csapok, de ö meg tök rezzenestelen arccal türi. Szoval nem hiszem, h sokat elerek a dologgal...
Na mind1, napi kb 30 euro kapok, szoval... Annyiert nem panaszkodok... Ugy nez ki, h a jövö heten is kell mennem minden nap. Majd kiderül.
Mivel szombaton valszeg takaritani kell mennem, megint csak a vasarnap marad, h kialudjam magam. Föleg, mivel, h meg is vagyok kicsit fazva. :S Szombaton meg ugye bulit szerveznek Daninal, oda elmegyek, de kötve hiszem, h onnan nekem meg lesz kedvem/energiam elmenni valahova...:S

Am lassan alakul a nyaram... Juniusban egy hetre megyek Nordhorn, ott egy közeli varosban fogom megcsinalni a TestDaF-ot, igy legalabb elötte par napig csak nemetül fogok beszelni. Mert amiota itt vagyok, marmint felmondtak, többet beszelek magyarul, mint nemetül. Igaz, h nemetül gondolkozok, de a vizsgan beszelni kell...
Amugy a junit meg vegig dolgozom, juliban meg nyaralok. Lehet, megyek ismerösöket meglatogatni, meg lehet, h jön a hugom ki par napra. Aztan juli vegen meg egy taborba megyek, ahol tavaly is voltam, es amit nagyon elveztem. Illetve elveztünk, ugye Eszti?? :D Szoval ja... Oda megyek, az 27ig tart, utana valszeg kimegyek meg a vidamparkba itt, aztan Danival haza. Szal augusztustol otthon leszek, nagyon ugy nez ki.
De addig meg sok mindent akarok csinalni, amit sok penzbe kerül, szoval... Befogom es megyek dolgozni...
Kitartas a hetvegeig! :)

1 megjegyzés:

  1. Bizony,h nagyon! Azóta is fel szoktam idézni azt a hetet,és mindig jókat mosolygok!:D

    VálaszTörlés