2012. április 11., szerda

Uj tervek a nyarra

Tegnap beszeltem anyaval, szoba került a nyar, meg h mik a terveim. Mondtam, h en szeretnek aug vegeig (legalabb közepeig) maradni. De aztan eszervekkel meggyözött, h lehet, h megse olyan jo ötlet.
Ugyan nem halok ehen, es a szobat is tudom fizetni, de gazdagabb nem leszek. Es minel tovabb vagyok itt, annal többet költök. Szoval, (majd erröl meg kell Danival beszelnem), de lehet, h juniban a cuccok nagy reszevel hazamegyek, aztan visszajövök meg egy kis idöre. Nyaralni, ismerösöket, baratokat meglatogatni, egy taborba elmenni. Es kb juli közepen megyek majd haza. De ez meg nem 100. At kell gondolnom, h mikor mit akarok csinalni. Mert nyelvvizsgat is kene csinalnom, csak nem tom, h simat, vagy TestDaFot, illetve, h otthon vagy itt. Meg, h melyik taborba menjek, meg stb... Szoval kb van meg 2-3 honapom itt. Majd irok egy listat, h mit akarok addig csinalni. Mert ha mar egyszer itt vagyok No. egyik leggyönyörübb varosaban, hasznaljam mar ki...:)
Akarok hajokazni, kimenni a Vidamparkba, az Arenaba, egy csomo Hamburg-os cuccot venni, piknikezni a Stadtparkba, strandra menni, elmenni Rostockba, stb stb... Szal tervek vannak. :D


Egy kicsit mas tema:
Mikor itt volt Orsi, es Danival taliztunk, feljött valahogy a neveles tema. Hogy kit hogy neveltek. Mondta Dani, h öt bizony neha rendesen elvertek, engem is "megneveltek", de Orsi soha semmilyen büntit nem kapott. Es aztan sokat beszeltünk erröl, h ez vajon jo, vagy rossz, h örüljön, h nem kapott ki soha, avgy inkabb sajnalja, h ez kimaradt az eleteböl. Hat en nem tudom. Mert fenekeles nelkül is ugyanolyan ertelmes, aranyos, jol nevelt, erkölcsös csajszi lett belöle, mint belölem. :D Es bar akkoriban utaltam, igy visszagondolva, nem is volt olyan veszes az a kukorican terdepeles, föleg, h 4en a 4 sarokban voltunk... Feltalaltuk magunkat, a fajdalom ellenere sem unatkoztunk sose. :D 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése