2012. április 12., csütörtök

Nem akarok hazamenni...

Tegnap nem tudtam elaludni... Oke, lehet, h a Dexter is közbejatszott (vagy közre??), de allandoan azon jart az agyam, h kb 2 honap, es mennem kell haza. Es nem az, mar alig varom, h talalkozzak a csaladdal, baratokkal, baratnökkel, egyek jo kis magyar kajakat, es a többi, es a többi...
De... Annyira szeretek itt lenni... Nincs olyan dolog, amit ne imadnek ebben az orszagban. A varosban. Az emberekben. Es tudom, h borzaszto sokat fogok sirni abban az egy evben, amig otthon leszek. Ezert akarok meg egy csomo kepet csinalni, egy csomo hamburgos cuccot venni, h ezek mindig emlekztessenek mjad ra, h miert is szenvedek otthon, es h mi lesz majd a kemeny munka jutalma...
Na mind1... Meg nem tudom, h fog kineznia junius. Mert meg akarok csinalni a testdafot, es csak utana akarok hazamenni. A taborba valszeg nem tudok menni, mert az csak juli vegen lesz. Szoval... Gözöm sincs...

De am tök jo, mert ma meg holnap, meg jövö heten is min 2x megyek Borisra vigyazni, amiböl kinez egy 100as. :) Szal tök jo. Ma egesz jo idö van, szal sztem kimegyünk a jatszoterre, ott gyorsabban telik az idö. Na ennyi.

Ja es meg valami. Tudom, h igertem egy csomo embernek, h kijöhet hozzam... De asszem nem lesz a dologbol semmi... Mivel meg en se tudom, h mi lesz... Igy nem igerek inkabb senkinek semmi. Sajnalom...:(

4 megjegyzés:

  1. Én egy kicsit lemaradtam-mint mindig:D-,szóval ez a testdaf ez most milyen nyelvvizsga,emelt szintű??
    Amúgy képzeld,nekem is tervben van,h diploma után leteszem a nyelvvizsgát nééémetből:D,én és a német...ez vicces lesz!
    Teljesen megértem,h nagyon fog hiányozni N.O.!Nekem is néha tökre hiányzik Nordhorn pl.,pedig még egy hetet se voltam ott.
    Annyi vigasztaljon,h addig is,míg újra kimész,sokan lesznek itt akik segítenek elterelni a figyelmed,én is szivesen ellátogatok szegedre,meg te is jőhetsz pestre :).

    VálaszTörlés
  2. A TestDaF az egy olyan vizsga, ami ahhoz kell, h itteni egyetemen tanulhassak. Es mivel egyszer ugy is szüksegem lesz ra, meg akarom csinalni most, mert most beszelek a legjobban. Am kb felsöfoknak felel meg, ja.
    Na majd akkor nemetezek veled neha. :D
    Az alatt az egy ev alatt majd bepotolom ezt az evet, meg a következö 2-3at, ami a latogatasokat illeti. :D

    VálaszTörlés
  3. ha jössz haza, beszélgetünk németül? :D ugyanis annyit felejtettem... -.-
    ja, meg össze kéne dobni valami sütit majd :D
    üdv

    VálaszTörlés
  4. Nana, hogy... Söt, CSAK nemetül!!! :)
    Sütit is csinalunk, majd keresek valami echte nemetet, ha az jo! :D

    VálaszTörlés