2012. április 10., kedd

Utolag is Kellemes Husveti Ünnepeket! :)

Eltelt a Husvet, szinte eszre se vettem. Se tojasfestes, se nagy kaja, se locsolkodas, semmi. Csak rossz idö, hideg, es unalom.

Vasarnap du Dani eljött a taskaert, aztan mivel borzalmas idö volt, nem volt mar kedvem sehova se menni.
Ugy volt, h hetfön kimegyek Orsihoz setalni Lillaval, de hivott, h szakad az esö, ne menjek. Szal akkor is otthon voltam. Föleg filmeket neztem, meg olvastam. Ilyen idöben az embernek semmi kedve kimozdulni...:S Jöhetne mar egy kis igazi tavasz...

De ma viszonylag jo idö volt, szal kimentem hozza. Nem volt otthon a csaladja, szal elmentünk hozzajuk. Ettünk, filmet neztünk, dumaltunk, aztan sajna jönnöm is kellett vissza, mert a könyvtarba vissza kellett vinnem a cuccokat.

Hivott Yamile, h csütörtökön mennem kell bebiszittingelni, de mivel nem lesz otthon senki, el kell mennem holnap este a kulcsert. Szoval csütörtökön melo, penteken, ha minden igaz, plasmaspende, szombaton takaritas. Valamikor meg Danival is kell nemeteznem.

Ennyi. Most nincs miröl irni. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése