2012. április 25., szerda

Beszamolo

Szoval... Csütörtökön irtam utoljara. Szal kb onnantol irok, ami fontos törtent:

Penteken... Babyszitterkedni voltam. Nem voltunk setalni, mert esöre allt az idö, szal baromi lassan teltek az orak. Bar most megprobaltam kreativ lenni, es szavakat tanulni Borissal, de tul sokaig azt se birta. Szerencsere 5kor, vagyis kicsivel 5 utan szabad voltam. Mivel kb 140 eurot kerestem azon a heten (bar meg nem kaptam meg), gondoltam vasarolok egy kicsit...:) Kajat vettem föleg, ja meg beneztem egy KIKbe, es talaltam gatyat 4 euroer, szal vettem 2t!! :D Az egyik nagyon kiraly, csak egy kicist hosszu, viszont nem lehet felhajtani, olyan, szal mindig kicsit gyürödik a bokamnal. De attol meg nagyon szupi. :D

Pentek este kerestem Matet takaritas ügyben, de nem vette fel. Es mivel tartozott meg kb 40 euroval, meg amugy se voltam tul jol, ugy döntöttem, h nem megyek ki szombaton hitelbe takaritani... Elöbb adja meg a tartozast, aztan meg beszelhetünk... Szal irtam neki, h beteg vagyok, nem tok menni.

Igy szombaton a varosba voltam, szinten vasarolni, meg egyeb ügyeket intezni. Du aztan Danihoz mentem, ahol "buli" volt. :) Na hat vegül 4 csaj volt, meg Dani, es a buli annyiba kimerült, h Dani csinalt par koktelt, meg sütit sütöttek, meg mindent összeettünk es közben neztük a nemet Megasztart, a DSDS-t. En kb az egeszet vegigdumaltam, egyszerüen nem birtam abbahagyni a maradek 3 srac kritizalasat... De hat ez van, ami a szivemen, az a szamon... Mi vegül Orsival kb 11 utan eljöttünk, Nori is kicsivel utanunk, Agi meg ott aludt Daninal.

Vasarnap du Orsival taliztam megint, mert jo idö volt, es ki akartunk menni a Hamburger Domba. Bar idöközben kikaptunk egy kis zivatart, szal hazajöttünk hozzam egy orara, de azert jo volt nagyon! :D Orsi nagyon fel akart ülni valami gyomormozgatora, de en csak az oriaskereket vallaltam be. Felhivtuk Danit, h nem-e lenne kedve kijönni, de mondta, h tul faradt meg beteg. Estere aztan csak megadtam magam, felültünk egy körhintara, ami kb 50 m magasra ment fel. Tudtam, h nem birom az ilyet, de lentröl egesz artalmatlannak latszott. Hat felül nem volt az... Borzaszto hideg volt fent, a kezeim szinte rafagytak a kapaszkodora meg Orsi kezere, annyir szoritottam öket... Csak mi, meg 2 srac ült a kör masik oldalan, szal nyugodtan vegigsikithattuk az egeszet. En anelkül nem is birtam volna...:S Utana kb fel oraig meg ugy neztem ki, mint akinek barmelyik percben szüksege lehet egy zacskora... De aztan csak kibirtam hazaig valahogy. De a lenyeg, h az ilyen dolgok, meg ha nagyon menöek is, egyszerüen nem nekem valok.

Ajj nincs kedvem most tovabb irni... Lassan ehes vagyok, meg este megyünk Danival meg Orsival meccset nezni, majd sztem vmilyen barba... Tök jo lesz! :D
Majd folytatom vmikor...:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése