2012. április 25., szerda

Beszamolo folyt.

Most is könyvtarban vagyok, csak a központiban. Hiaba hivom Danit, nem tudom elerni, nem tom, mi van vele... Na mind1.

Akkor folytatom. Hetfön ugye takaritani mentem a Zsuzsahoz, aki a Mates takaritos munkat szerezte nekem. Eddig csak telefonon beszeltünk, szal kicsit tartottam töle, de szimpatikus nagyon. Kb 11 re ertem ki, majd egy ora odafele az ut, raadasul el kellett jönnie ertem egy közeli varosba, mert annyira ritkan jarnak arra kifele mar a jaratok...:S. En meg majdnem beültem egy idegen nö melle a kocsiba, de szerencsere meg idöben kiderült, h nem ö az...:D
Jo volt a munka. Epitkeztek naluk, szal jo nagy takaritas volt. Aznap 6ig voltam, közben ebedeltünk is. Aztan jöttem vissza, mentem könyvtarba. De valamiert ritka szar kedvem volt, szal mikor Dani hivott, h lehet, h lenne egy takaritos munkaja nekem, erdekelne-e, kerdeztem töle, h nem-e mehetnek ki hozza, csak dumalni egyet. Mondta, h de nyugodtan, szal 9re ertem ki kb. Hat... Sok mindenröl dumaltunk, az tuti... Zsoltin kivül ö az egyetlen srac, akivel ilyen jokat lehet dumalni. Meselt magarol sokat, egyes reszeknel csak neztem...:O Kb 11ig maradtam, aztan mentem haza, mondanom sem kell, sokkal jobb kedvvel. :)

Kedden megint takaritani mentem, akkor kb 5ig dolgoztunk, aztan mivel Mate meg egy csavo epp ott voltak, ök hoztak vissza kocsival. Mate most kifejezetten kedves volt, de gondolom csak Zsuzsa miatt nem mert bunkozni... Kifizette a tartozast, meg mondta, h legközelebb kevesebbet kell takaritani, mert mivel a fiuk nem hajlandoak fizetni a takaritasert, muszaj lesz nekik megcsinalni... Szoval kevesebb munka, de kevesebb penz is...:S
Este aztan megint netezni mentem, de lemerült a laptopom, szal nem tudtam sokaig maradni. Beszeltem Yamile-lel, de mondta, h eleg, ha csütörtökön megyek, mert szerdara mar talaltak valakit, aki vigyaz Borisra.  Szoval ma szerdan szabad napom volt/van.

Delelött kimentem Orsihoz setalni a kutyaval, meg dumalni. Tök szep nagy kutya, jo vele setalni, mert mindenki megnez. XD De nem voltam sokaig, mert aztan neki is mennie kellett dolgozni. Meg ha minden igaz, este ugyis talizunk meg. Aztan hazamentem enni, majd vissza a vervetelre, vagyis egy dokival beszelni, h nem birja a gyomrom a gyogyszert. Szerencsere kaptam masikat. Ott volt amugy az apolo srac, aki "kleine Maus"nak hivott, de nem ugy nezett ki, mintha megismert volna...
Aztan a vilin lattam egy sracot, akinek NAGYON KIRALY csukaja volt... Nem birtam levenni a szemem rola, bakker... Aztan persze a sracnak is feltünt, h nagyon bamulom..:D Am aranyos srac volt, de nagyon fiatal.
Es most itt ülök a nagykönyvtarban, es varom, h Dani hivjon...:S

Holnap megyek Borishoz, meg talan penteken is. Remelem összejön az a masik takaritos munka, mert azzal jol keresnek, bar napi 8 oras munka lenne... Na majd kiderül.

Na hivott Dani, 6 körül megyek ki, addig van meg egy kis idöm. Este valszeg otthon nezzük a meccset, mert mondta, h faj a hata. Szal majd legközelebb ismerkedünk meccs nezes közben...:D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése